Αρχική > Δια βίου Μάθηση > UNESCO: Conceptual evolution and policy developments in lifelong learning

UNESCO: Conceptual evolution and policy developments in lifelong learning

4 Δεκεμβρίου, 2011 Σχολιάστε Go to comments

Βιβλιογραφική αναφορά:

UNESCO (2011) Conceptual evolution and policy developments in lifelong learning, UNESCO Institute for Lifelong Learning:  Hamburg Germany. Ανακτήθηκε από την διεύθυνση:  http://unesdoc.unesco.org/images/0019/001920/192081e.pdf (4/12/2011)

Στη δια βίου μάθηση, η έμφαση είναι στη μάθηση και όχι στη διδασκαλία, μια μετατόπιση που απαιτεί να δοθεί λιγότερη σημασία στη μεταφορά γνώσεων και περισσότερο στην προσωπική ανάπτυξη. Λιγότερο στην απόκτηση ειδικών δεξιοτήτων και περισσότερο στην ανακάλυψη, την εξόρυξη και τον εμπλουτισμό του ανθρώπινου δημιουργικού δυναμικού. Το καινούριο εκπαιδευτικό τοπίο είναι αυτό που κινείται από την ως επί το πλείστον με διδασκαλία μάθηση, σε έναν συνδυασμό μάθησης με διδασκαλία, πολύ αυτόνομη μάθηση, ισχυρή κοινωνική μάθηση και αυξημένη μάθηση με βοήθεια και διαδικτυακή. Μαζί με έναν διαχωρισμό των εκπαιδευτικών υπηρεσιών, για περισσότερο ενισχυμένες ευκαιρίες σχετικής μάθησης και πολύ περισσότερη ευελιξία στο χρόνο και στο χώρο.

Κατηγορίες:Δια βίου Μάθηση
  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε